Υβριδικές λύσεις
10-02-2014 | Χαλάνδρι
Η Schaeffler παρουσίασε ένα πολύ ευρύ χαρτοφυλάκιο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (ΙΑΑ 2012), το οποίο κυμαίνεται από αποτελεσματικά συστήματα μετάδοσης για κινητήρες εσωτερικής καύσης, υβριδικές λύσεις μέχρι και προϊόντα για ηλεκτροκίνηση.
Ευέλικτη εξειδίκευση για αποτελεσματική κίνηση
• Η κίνηση του μέλλοντος θα οφείλεται στον ίδιο βαθμό στην ηλεκτροκίνηση αλλά και σε βελτιστοποιημένους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
• Η Schaeffler δημιουργεί ισχυρά θεμέλια για την ηλεκτροκίνηση με το Τμήμα e-Mobility Systems και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας.
• Η Schaeffler προβλέπει δυναμική για βελτιστοποίηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης μέχρι και 30%.
• Η Schaeffler συνεισφέρει αποφασιστικά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και στην εκπομπή βλαβερών ρύπων.
• Η Schaeffler κερδίζει παραπάνω από αναλογικά οφέλη από την ολοένα και αυξανόμενη τάση προς την ενεργειακή απόδοση, στο δρόμο προς τη συνεχή ανάπτυξη.
Η Schaeffler παρουσίασε δυο σχεδιαστικές μελέτες με το μότο «αποτελεσματική μελλοντική κίνηση». Τα δυο εκθέματα, με τα ονόματα «advanced Drive» και «e-Solutions», παρέχουν μια λεπτομερή ματιά στην εξαιρετικά ποικίλη γκάμα προϊόντων της Schaeffler για κίνηση ενεργειακά αποδοτική και με το βλέμμα στο μέλλον.
Βασισμένα στη στρατηγική διαφοροποίησης του προμηθευτή Schaeffler στη βιομηχανία, αυτά τα προϊόντα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα της σύγχρονης βιομηχανίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτή συμβαίνει γιατί η Schaeffler προσφέρει καινοτόμες λύσεις για τη βελτιστοποίηση των μεταδόσεων βασισμένες σε κινητήρες εσωτερικής καύσης καθώς και σε βασικά εξαρτήματα για υβριδικά αυτοκίνητα, αλλά και προηγμένες λύσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το όχημα επίδειξης με τίτλο e-Solutions περιέχει ένα μεγάλο αριθμό προϊόντων της Schaeffler που σχετίζονται με το θέμα της ηλεκτροκίνησης. Αυτά τα προϊόντα περιλαμβάνουν εξαρτήματα που είναι κατάλληλα για χρήση σε υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
“Η ηλεκτροκίνηση θα συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητάς μας”, αναφέρει ο Prof. Peter Gutzmer, Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας της Schaeffler. “Πάνω από το 50% όλων των αυτοκινήτων θα διαθέτουν ηλεκτροκίνηση το 2020. Επιπλέον, τα pedelecs (ποδήλατα με υποβοήθηση ηλεκτροκινητήρα), τα ηλεκτρικά scooters και τα επαγγελματικά αυτοκίνητα με ηλεκτροκίνηση, αυξάνουν συνεχώς το πεδίο εφαρμογής της ηλεκτροκίνησης. ”Μεταδόσεις στις πλήμνες των τροχών, όπως το e-Wheel Drive της Schaeffler, διευκολύνουν τις αρχιτεκτονικές των νέων αυτοκινήτων. Οι βασικές παράμετροι που είναι σημαντικές για τις συμβατικές μεταδόσεις που συνεργάζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές για την ηλεκτροκίνηση. Αυτές περιλαμβάνουν δυναμική και ασφάλεια καθώς και οδηγική ευχαρίστηση και μείωση βάρους. Το e-Differential της Schaeffler είναι ένα καλό παράδειγμα από αυτή την άποψη, καθώς επιτρέπει τη λεγόμενη διανυσματική καθοδήγηση της ροπής, η οποία περιλαμβάνει επιλεκτική μετάδοση της ροπής και ως εκ τούτου προσφέρει μοναδική δυναμική οδήγησης στα ηλεκτικά αυτοκίνητα.
Με σκοπό να αφιερώσει την πρέπουσα προσοχή στην ηλεκτροκίνηση, η Schaeffler έχει πλέον συνδυάσει τις δραστηριότητές της στο τμήμα e-Mobility Systems.Το τμήμα έχει αρχικά προσλάβει 300 άτομα που εργάζονται αποκλειστικά για την ηλεκτροκίνηση σε παγκόσμια κλίμακα. Επιπροσθέτως, στη γκάμα των προϊόντων για τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά οχήματα, για τη Schaeffler, το θέμα της ηλεκτροκίνησης περιλαμβάνει και την κατάλληλη υποδομή που σχετίζεται με αυτή. Εξάλλου, η εταιρία ήταν και είναι βασικός προμηθευτής στον κλάδο της αιολικής ενέργειας και σε άλλους τομείς των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας από την αρχή.
“Το 2020 παρόλα αυτά, πάνω από το 90% των αυτοκινήτων θα διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης”, αναφέρει ο Prof. Peter Pleus, Πρόεδρος του Schaeffler Group Automotive. “Στα περισσότερα από αυτά τα αυτοκίνητα, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να αποτελούν τη μοναδική ή την πρωτεύουσα πηγή ενέργειας ή θα χρησιμοποιούνται σαν βοήθημα για αύξηση της αυτονομίας. Οι κινητήρες αυτοί έχουν ακόμα μεγάλα περιθώρια βελτίωσης αναφορικά με την κατανάλωση καυσίμου – στην πράξη μέχρι και 30%”.
Σκεπτόμενοι αυτές τις βελτιώσεις σε βάθος, οι δυνητικές βελτιώσεις μπορούν να επιτευχθούν με βελτιστοποίηση των θερμοδυναμικών χαρακτηριστικών, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες από την αντλία και τις τριβές, χρησιμοποιώντας βοηθητικό εξοπλισμό ελεγχόμενο σύμφωνα με τις εκάστοτε απαιτήσεις, στοχευμένη διαχείριση θερμότητας, μείωση όγκου κινητήρα, μείωση στροφών ρελαντί και τη λειτουργία start-stop. “Το σύστημα start-stop θα εφαρμοστεί σε όλα τα αυτοκίνητα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα”, τονίζει ο Prof. Pleus. “Αυτό το σύστημα έχει πολύ ειδικές απαιτήσεις σε διάφορα εξαρτήματα και εμείς είμαστε προετοιμασμένοι για αυτές τις απαιτήσεις.”
Η σχεδιαστική μελέτη της Schaeffler που ονομάζεται «advanced Drive» επιδεικνύει αυτό το σύστημα και άλλα προϊόντα για την αποτελεσματική κίνηση του σήμερα και του μέλλοντος.
“Οι απαιτήσεις της αποτελεσματικής και προσανατολισμένης στο μέλλον κίνησης οδηγούν τους προμηθευτές στην αύξηση της πολυπλοκότητας στα εξαρτήματα, τις μονάδες και τα συστήματα”, εξηγεί ο Prof. Peter Gutzmer. “Οι συνεχείς απαιτήσεις αναφορικά με την ενεργειακή απόδοση μας οδηγούν να επικεντρωνόμαστε στη μείωση του βάρους, στη βελτιστοποίηση της τριβής και στην αυξανόμενη ευρεία γκάμα στο σύστημα των βαλβίδων”.
Η ενεργειακή απόδοση είναι βαθιά ριζωμένη στο DNA της Schaeffler. Η βελτιστοποίηση της αντίστασης τριβής είναι ο πρωταρχικός σκοπός μας για τα ρουλεμάν. Η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων είναι το πρωτεύον κίνητρο για τα εξαρτήματα στο επάνω μέρος των κινητήρων, τα οποία η Schaeffler κατασκευάζει εδώ και δεκαετίες. Η γκάμα προϊόντων της εταιρίας έχει ενσωματώσει εδώ και καιρό μια μεγάλη ποικιλία εξαρτημάτων, μονάδων και συστημάτων που μπορούν να μειώσουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων των σύγχρονων αυτοκινήτων. Αυτή η γκάμα περιλαμβάνει λύσεις με διπλό συμπλέκτη, βολάν διπλής μάζας και μετατροπείς ροπής με αποσβεστήρες τύπου εκκρεμούς, ηλεκτρομηχανικούς ενεργοποιητές, μεταδόσεις κίνησης με ιμάντα με βελτιωμένα χαρακτηριστικά τριβής και πολλές άλλες λύσεις για κινητήρες, μεταδόσεις και πλαίσια. Διαρκής έρευνα και εξέλιξη στο παγκόσμιο δίκτυο της Schaeffler επιτρέπει τη διαρκή ανάπτυξη της γκάμας.
“Η Schaeffler βρίσκεται σε άριστη θέση προς αυτή την κατεύθυνση. Δραστηριότητες όπως η δημιουργία του τμήματος e-Mobility Systems μάς επιτρέπουν την περαιτέρω ανάπτυξη των δυνατοτήτων στην έρευνα και εξέλιξη, καθώς και την κατασκευή. Έτσι, προσανατολιζόμαστε προς τις απαιτήσεις αναφορικά με το αυτοκίνητο του σήμερα και του αύριο. Η Schaeffler αποτελεί έναν παγκόσμιο προμηθευτή σε τεχνογνωσία για την αποτελεσματική κίνηση του μέλλοντος.
Publisher: Schaeffler Automotive Aftermarket GmbH & Co. KG
Country: Ελλάδα
Terms of use for Schaeffler press pictures
Schaeffler press pictures may only be used for editorial purposes. Unless otherwise stated, all copyrights and rights of use and exploitation are owned by Schaeffler Technologies AG & Co. KG, Herzogenaurach (Germany) or by one of its affiliated companies. The reproduction and publication of Schaeffler press pictures is only permitted if the source is stated as follows: "Image: Schaeffler". The pictures may be used free of charge in such cases. The use of pictures for advertising or other commercial purposes, in particular their disclosure to third parties for commercial purposes, is hereby prohibited. Pictures may only be edited with the approval of Schaeffler.
We kindly request that a specimen copy be sent to us when Schaeffler press pictures are published in printed media (or a digital copy in the case of publication in electronic media). When using Schaeffler press pictures in films, please notify us and state the title of the film.
Use and utilization of Schaeffler press pictures is subject to the substantive laws of Germany without its conflict of law provisions. The place of competent jurisdiction shall be Nuremberg, Germany.
Postal adress:
Schaeffler Technologies AG & Co. KG
Corporate Communication
Industriestraße 1-3
91074 Herzogenaurach
Germany
Press releases
Package (Press release + media)