Search term

Η τεχνολογία Schaeffler για την εξελιγμένη μετάδοση διπλού συμπλέκτη της Honda “i-DCD” για μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, μειωμένες εκπομπές ρύπων CO2 και αυξημένη οδηγική ευχαρίστηση. Συνδυασμός Υβριδικής Τεχνολογίας και Διπλού Συμπλέκτη – Μια νέα εποχή στην Τεχνολογία Μετάδοσης Κίνησης.

06-03-2014 | Χαλάνδρι

Η Schaeffler συνέβαλε στην εξέλιξη του έξυπνου συστήματος μετάδοσης διπλού συμπλέκτη (i-DCD) που λάνσαρε η Honda σαν ένα μόνο κομμάτι της νέας γενιάς για την τεχνολογία μετάδοσης κίνησης. Αυτό το σύστημα έκανε το ντεμπούτο του σε μία νέα πλατφόρμα για υβριδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο και το πρώτο αυτοκίνητο που θα βγει στην αγορά είναι το Honda Fit Hybrid. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι εντυπωσιακό αναφορικά με τις επιδόσεις του στους τομείς της κατανάλωσης καυσίμου συγκριτικά με τα άλλα υβριδικά αυτοκίνητα που διατίθενται στην Ιαπωνική αγορά.

Ένα από τα σημαντικά στοιχεία του ”i-DCD” είναι η καινοτόμα μετάδοση διπλού συμπλέκτη που εξελίχθηκε με συνεργασία των μηχανικών της Honda και της Schaeffler. Ο συνδυασμός της τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη και των υβδριδικών στοιχείων είναι ένα νέο χαρακτηριστικό. Η 7-τάχυτη μετάδοση διπλού συμπλέκτη έχει ενσωματωμένο έναν υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 22 kW, ο οποίος επιτρέπει στο αυτοκίνητο να διανύσει μια απόσταση 3.5 χιλιομέτρων σε απόλυτα ηλεκτρική λειτουργία. Ο συνδυασμός αυτής της αποδοτικής τεχνολογίας μετάδοσης με υβριδικό σύστημα κίνησης ανοίγει νέες ευκαιρίες στα συστήματα μετάδοσης και καλύπτει ένα μεγάλο εύρος συνθηκών οδήγησης. Από τη LuK, μάρκα του ομίλου Schaeffler, με τα κεντρικά να βρίσκονται στο Bühl της Γερμανίας, παρέχονται για το νέο σύστημα “i-DCD” της Honda ο αποσβεστήρας, ο διπλός συμπλέκτης, οι ενεργοποιητές για το συμπλέκτη, ο ενεργοποιητής για την αλλαγή των ταχυτήτων καθώς και το λογισμικό για τον έλεγχο τους.

”i-DCD”– Άριστη κατανάλωση και αυξημένη οδηγική άνεση

Το σύστημα “i-DCD” διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής απόδοσης και ένα σύστημα με ξηρό διπλό συμπλέκτη (DCT) με 7 ταχύτητες. Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, το σύστημα εναλλάσσεται μεταξύ των τριών συστημάτων οδήγησης, τον ηλεκτροκινητήρα, το υβριδικό σύστημα ή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ανοιγοκλείνοντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή τον ηλεκτροκινητήρα. Το σύστημα προσφέρει την επιλογή της χρήσης του ηλεκτροκινητήρα για την εκκίνηση του κινητήρα και την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες. Σε αντίθεση, o βενζινοκινητήρας με το DCT χρησιμοποιείται σε καταστάσεις πιο δυναμικής οδήγησης και σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Αυτό έχει πλεονεκτήματα αναφορικά με την ενεργειακή απόδοση και έχει θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές ρύπων CO2. Στην επιβράδυνση, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποσυμπλέκεται, επιτρέποντας στον ηλεκτροκινητήρα να μεγιστοποιήσει την απόδοση του στην ανάκτηση ενέργειας πέδησης. Ανάλογα με τη μορφοποίηση και την εφαρμογή, είναι πιθανό επίσης να λειτουργούν ταυτόχρονα και τα δύο συστήματα με σκοπό τη βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών οδήγηση.

Ταυτόχρονα, καλύπτεται η απαίτηση του πελάτη για «ευχαρίστηση στην οδήγηση».

Από την περιοχή για την περιοχή και από την περιοχή για ένα παγκόσμιο δίκτυο

Η Schaeffler προσφέρει μία μεγάλη γκάμα τεχνολογιών για τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Βασισμένες στη στρατηγική διαφοροποίησης της Schaeffler, οι λύσεις εκτείνονται από τη βελτιστοποίηση της μετάδοσης για οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και διαφορετικές προσεγγίσεις για προϊόντα μετατροπής της μετάδοσης σε υβριδική μέχρι τεχνολογίες για ηλεκτροκίνηση.

Η Schaeffler έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο 40 κέντρων εξέλιξης και 80 εργοστασίων παραγωγής. Με αυτό τον τρόπο, οι πελάτες επωφελούνται από την παγκόσμια δύναμη της εταιρίας αλλά και από προϊόντα και υπηρεσίες σχεδιασμένα σε τοπικό επίπεδο για διαφορετικές ανάγκες.

Η Schaeffler τοποθετεί αυτή την προσέγγιση της παροχής προηγμένης τεχνολογίας σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των παγκόσμιων αγορών, κάτω από το σλόγκαν “Efficient Future Mobility”. Η τεχνολογία του νέου διπλού συμπλέκτη “i-DCD” του νέου Honda Fit Hybrid είναι ένα παράδειγμα αυτού του τύπου της καινοτομίας, την οποία έχει εξελίξει η Schaeffler σε στενή συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία.

”Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις αυξανόμενης διαφοροποίησης αποτέλεσμα των διαφορετικών απαιτήσεων των αγορών και των προτιμήσεων ανά τον κόσμο. Πρέπει να εξελίξει ασφαλέστερα και περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα που είναι ευχάριστα στην οδήγηση’’.

Οι περισσότερες απαιτήσεις αναφορικά με το κόστος σε καινούριες αγορές πρέπει επίσης να ληφθούν υπόψη, εξηγεί ο Wolfgang Dangel, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Automotive της Schaeffler AG. “Οι καινοτομίες κάτω από το Efficient Future Mobility είναι η απάντησή μας στις απαιτήσεις για διαφοροποίηση της μετάδοσης, για την Ιαπωνία και τον υπόλοιπο κόσμο”, προσθέτει.

”Αυτή η εξέλιξη δείχνει τα πλεονεκτήματα της πελατοκεντρικής στρατηγικής καινοτομίας σε συνδυασμό με την προσέγγιση μας ´Στην περιοχή για την περιοχή` και από την περιοχή για το παγκόσμιο δίκτυο, τονίζει ο Shinzo Yotsumoto, Managing Director, Representative Director & President Automotive Schaeffler της Ιαπωνίας. “Υπάρχουν προς το παρόν διαφορετικές τάσεις στην τεχνολογία στις πιο σημαντικές αγορές για την τεχνολογία αυτόματης μετάδοσης: Μετάδοση Διπλού Συμπλέκτη στην Ευρώπη, κλασική αυτόματη μετάδοση στη Βόρεια Αμερική και μετάδοση συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) στην Ιαπωνία. Η τεχνολογία “i-DCD” που εξελίχθηκε από τη Honda συνδυάζει το σύστημα διπλού συμπλέκτη της Schaeffler με τη μετάδοση της Honda και την υβριδική τεχνολογία. Το αποτέλεσμα είναι μια εκμεταλλεύσιμη «state-of-the-art» τεχνολογία, συνοψίζει ο Shinzo Yotsumoto.

”Η συνεργασία μεταξύ Honda και Schaeffler στην Ιαπωνία, είναι ένα από τα διάφορα παραδείγματα της επιτυχούς συμβολής της Schaeffler στις καινοτομίες. Τεχνολογίες εξελιγμένες στην Ευρώπη έχουν ενσωματωθεί στις τεχνολογίες που αναπτύσσονται στην Ιαπωνία ώστε να λανσαριστούν στην παγκόσμια αγορά από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Η επιτυχία του συστήματος “i-DCD” επιβεβαιώνει την υπόσχεση της Schaeffler για συνέχιση των προσπαθειών εξέλιξης νέων τεχνολογιών και λύσεων σε συνεργασία με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων“, αναφέρει ο Shinzo Yotsumoto.

Publisher: Schaeffler Automotive Aftermarket GmbH & Co. KG
Country: Ελλάδα

Related media

Terms of use for Schaeffler press pictures

Schaeffler press pictures may only be used for editorial purposes. Unless otherwise stated, all copyrights and rights of use and exploitation are owned by Schaeffler Technologies AG & Co. KG, Herzogenaurach (Germany) or by one of its affiliated companies. The reproduction and publication of Schaeffler press pictures is only permitted if the source is stated as follows: "Image: Schaeffler". The pictures may be used free of charge in such cases. The use of pictures for advertising or other commercial purposes, in particular their disclosure to third parties for commercial purposes, is hereby prohibited. Pictures may only be edited with the approval of Schaeffler.

We kindly request that a specimen copy be sent to us when Schaeffler press pictures are published in printed media (or a digital copy in the case of publication in electronic media). When using Schaeffler press pictures in films, please notify us and state the title of the film.

Use and utilization of Schaeffler press pictures is subject to the substantive laws of Germany without its conflict of law provisions. The place of competent jurisdiction shall be Nuremberg, Germany.

Postal adress:
Schaeffler Technologies AG & Co. KG
Corporate Communication
Industriestraße 1-3
91074 Herzogenaurach
Germany

presse@schaeffler.com

Downloads

Package (Press release + media)

Share Page

Schaeffler applies cookies to secure an optimal use. With the further use of this website you accept the application of cookies. More Information

Accept